Tuesday 17 June 2014

TAMBAH PENDAPATAN

Teks:Azirah Ismail
Foto:Koleksi Azirah Ismail--

Adakah anda berasa bosan akibat rutin hidup yang sama sahaja setiap hari?

bangun pukul 5.30 pagi. siapkan sarapan. uruskan anak kesekolah. uruskan suami sebelum ketempat kerja. jaga anak. kemas rumah. masak tengah hari.sediakan makan  malam. kemas rumah. tidurkan anak. Esok ulang benda yang sama.

Anak saya yang berusia 8 tahun bertanya. Mak tak bosan ke buat benda yang sama? Saya kata tak. Sebab saya ada banyak benda nak fikir dan buat.

Saya seorang yang bekerjaya, uruskan semua hal anak-anak dan semua urusan rumahtangga. Saya sentiasa mencari peluang agar saya boleh mengisi rutin hidup yang membosankan.

Oleh yang demikian dengan kemahiran menjahit yang tidak seberapa ini, saya mulakan bisnes  dengan mengambil upah menjahit baju kurung. Sekarang saya merupakan pembekal bagi bengkung ibu zig zag, barut bayi dan bedung bayi.

Saya sedang mencari pengedar. Jika anda tidak mahu mengeluarkan sebarang modal untuk membeli stok, saya menawarkan perkhidmatan dropship.





Berminat..sila sms/wasap: 0133435563 atau pm ke fb:azirah binti ismail
Saya juga menawarkan perkhidmatan dropship

No comments:

Post a Comment